زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 2:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1470
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 8 /8 /1391
سن: 18


آموزش حذف اکانت فیس بوک (تصویری)
همانطور که می دانید فیس بوک یک شبکه اجتماعی بزرگ است و احتمالا شما هم یک اکانت در آن ساخته اید، ولی امروز تصمیم به حذف حساب کاربری خود از سایت فیس بوک گرفته اید. در این آموزش خواهید آموخت که چگونه اکانت خود را از فیس بوک پاک کنید.

چند روز پیش با آموزشی مبنی بر نحوه غیرفعال سازی اکانت فیس بوک همراه شما بودیم. هنگام غیرفعال کردن اکانت، اکانت شما تا وقتی که بخواهید غیرفعال و غیرقابل دیدن بوده و اطلاعات آن حفظ خواهند شد؛ ولی وقتی که اکانت خود را حذف میکنید، کلیه اطلاعات اکانت شما پس از 14 روز پاک میشوند و قابل بازگردانی نخواهند بود.



در این مطلب با آموزش حذف اکانت در فیس بوک همراه شما هستیم :



1- ابتدا به صفحه حذف اکانت فیس بوک - در ابن لینک - مراجعه کنید، رمز عبور خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام این کار حساب کاربری شما در یک دوره 14 روزه به طور کامل حذف خواهد شد و شما قادر نخواهید بود تا اطلاعات خود را باز گردانید. ولی اگر در طی دو هفته نظر شما در مورد حذف اکانتتان عوض شد، میتوانید اکانت خود را بازیابی کنید.



2- بر روی دکمه "Delete My Account" کلیک کنید.

3- در پنجره باز شده، یک بار رمز عبور اکانت فیس بوک خود را وارد کنید و سپس بر روی ادامه کلیک کنید.

4- در این قسمت، مجدد رمز عبور خود را وارد کنید و نیز نوشته امنیتی نشان داده شده را به دقت درون کادر متن وارد کنید و بر روی پذیرش کلیک کنید.

5- در این قسمت (قسمت آخر) بر روی پذیرش کلیک کنید.
http://download.netqurd.com/images/Tutorial/Facebook/how%20to%20delete%20facebook%20account%20272012/how%20to%20delete%20facebook%20account%204.jpg
توجه :

- 14 روز متوالی وارد اکانت خود در فیس بوک نشوید تا حساب کاربری شما به طور کامل حذف شود.

- در صورتی که بعد از انجام این مراحل تمایل به حذف حساب کاربری نداشتید می توانید وارد اکانت خود شوید تا مجددا حساب شما فعال شود!

منبع: NetQurd

چهارشنبه 10 آبان 1391 - 09:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com