loading...
امنیت وهک
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 82 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

برخی از روش های بازسازی رابط برای نسل جدید سخت افزارهای لمسی محور نمایش شده اند.این اثر , پرسرعت .. جاری و پویا انتقال دهنده تجربه ای نو است ضمن اینکه قدرت انعطاف پذیری و میزان ارتباط ویندوز را کاملا حفظ میکند.

در اینجا به چند ویژگی رابط جدید که امروز معرفی شد میپردازیم :
_راه اندازی سریع از صفحه عنوان بندی شده Start که به جای منوی Start ویندوز بوده و دارای قابلیت Customize شدن..قابلیت تغییر اندازه ایکون ها و نمایش ابزار به صور Full-Screen است.
_یک جدول Notification که همواره اطلاعات جدیدی از نرم افزارهای شما را نمایش میدهد.
_سوئچ سریع و بسیار طبیعی بین برنامه های در حال اجراء
_قابلیت تغییر اندازه سریع برنامه های در حال اجرا که به شما امکان MultiTask واقعی را نشان میدهد...با استفاده از این امکان شما میتوانید چندین عملیات را به صورت همزمان و بدون مشکل انجام دهید.
_ابزار متصل به web که با استفاده از HTML5 و JavaScript ساخته شده و به منبع انرژی اصلی PC دسترسی دارند.
_جستجوی کاملا لمسی و بهینه سازی شده و سریع با استفاده از Internet Explorer 10.

با اینکه رابط کاربری جدید کاملا لمسی طراحی و ارائه شده اما قابلیت کار با صفحه کلید و موس نیز امکان پذیر است. در این رویکرد اجباری وجود ندارد. شما میتوانید هر نوع ابزاری که دوست دارید استفاده نمایید. مطمعنا ویندوز 8 نسل جدیدی از سخت افزار و نرم افزار را ارائه خواهد نمود و تجربه کاربران PC را در سراسر دنیا ارتقاء خواهد بخشید.

همچنین امروز کمی درباره اینکه چگونه توسعه دهندگان نرم افزار این سیستم جدید را بوجود اوردند صحبت کردیم. ویندوز 8 از قدرت HTML5 استفاده میکند. این ابزار ویندوز 8 Full-Screen و لمسی بوده و به اسانی با قابلیت های رابط کاربری ویندوز جدید در هم می امیزد.قابلیت های فراوان دیگری در این باره وجود دارد که ما از نمایش ان معذوریم.

از ارائه ابزار و عقاید جدید توام با نواوری برای توسعه دهندگان نرم افزار بسیار خرسندیم و اینکه میبینیم خلاقیت انها ایجاد نسل جدید از برنامه ها را جرقه میزند. برنامه های ویندوز 8 میتوانند سری گسترده ای از کتابخانه ها و پایگاههای کنترل جدید را بکار گیرند که برای تعامل روان طراحی شده.این ابزار میتوانند قابلیت های جدیدی را به ویندوز و همینطور ذرگر ابزار اضافه نموده و با یکدیگر از طریق رابطی جدید مرتبط شوند. برای مثال امروز نشان دادیم که چگونه یک برنامه نویس میتواند کنترل File Picker را ارتقاء داده و عملیات Picking را از محتوای ابزار خود , از ابزار ویندوز 8 دیگری همینطور از سیستم محلی و شبکه انجام دهد. البته این تنها شروع کار است.

ویندوز 8 تنها به PC های لمسی محدود نمیشودو.ویندوز 8 در نهایت با همکاری توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر دنیا تقویت خواهد شد.یک تجربه جدید در PC های گوناگون . رابط کاربر و ابزار جدید با موس و صفحه کلید یا بدون انها بر روی دامنه گسترده ای از صفحات با اندازه های گوناگون با اجرائ در خواهد امد از کامپیوترهای کوچک دستی گرفته تا لپ تاپ ها و کامپیوترهای رو میزی و حتی کامپیوتر هایی که ویزه کلاس های درس است.صد ها میلیون PC یا ویندوز 8 جدید به اجرا در خواهند امد. این گستره انتخاب سخت افزار ویندوز 8 و چگونگی پیشرفت ان است.

فیلمی که همراه این مقاله ضمیمه شده عناصر اولیه رابط جدید کاربری را معرفی میکند. گرچه چیزهای فراوانی برای نمایش داریم , از اینکه این پیشرفت را با شما به اشتراک میگذاریم خرسندیم.
امروز به نمایش دستاورد امسال یعنی ویندوز 8 که بر روی سیستم تراشه ای (Soc) اجرا میشود پرداختیم و موتور جستجوی ما با نواوری ها و استانداردهای بالا پشتیبانی شده در Internet Explorer 10 را ارائه نمودیم.ویندوز 8 زمینه نواوری و بازسازی هر سطح از معماری ویندوز _ هسته اصلی , شبکه , ذخیره سازی , ابزار , رابط کاربر , را فراهم میسازد و همه اینها بر اساس محیط های قوی نرم افزاری , لوازم جانبی و دیگر ابزار ساخته مشود.

پیشرفت های فراوان دیگری در راه است ! ما سخت در تلاشیم تا این محصول را به زودی آماده ازمایش کنیم و اماده شروع مذاکرات مهندسی از طریق Team Blog هستیم , درست همان کاری را که در ویندوز 7 انجام دادیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 3,268
  • بازدید کلی : 71,636